تی مخصوص اتاق تمیز

تی مخصوص اتاق تمیز یکی از محصولات بسیار کاربردی است که می توان از آن برای تمیز کردن اتاق تمیز استفاده کرد. این تی ها دارای ویژگی های زیادی هستند که امکان استفاده از آنها در اتاق تمیز را فراهم می کند. همانطور که میدانید تمیز کردن کلین روم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و به همین علت نیز تی کشیدن در این اتاق ها به شکل درست و با تجهیزات مناسب، بسیار مهم است. ما در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره تی مخصوص اتاق تمیز صحبت کنیم و اطلاعات جامع و کاملی را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم.

تمیز نگه داشتن کلین روم

کلین روم معمولا نیازمند محیطی است که از نظر بهداشتی در جایگاه بسیار خوبی قرار داشته باشد. به همین علت است که تمیز نگه داشتن آن از اهمیت زیادی برخوردار است و باید توجه ویژه ای به وسایل نظافتی اتاق تمیز داشته باشید. یکی از مهم ترین لوازمی که در تمیز نگه داشتن کلین روم نقش بسیار مهمی را ایفا می کند تی مخصوص اتاق تمیز است.
 شما با استفاده از این تی ها می توانید به راحتی کف کلین روم خود را از آلودگی های مختلف تمیز کنید. یکی از اشتباهاتی که بسیاری از افراد در خصوص تمیز نگه داشتن کلین روم مرتکب می شوند این است که گمان می کنند اگر به صورت چشمی آلودگی را کف زمین مشاهده نکنند نیازی به تمیز کردن آن وجود ندارد.
 این در حالی است که بسیاری از انواع آلودگی هایی که روی کف سالن کلین روم وجود دارند به هیچ وجه با چشم قابل دیدن نیستند و در صورتی که آنها را تمیز نکنید احتمالا شرایط بهداشتی کلین روم شما دچار مشکل می شود. به همین علت است که به شما پیشنهاد می کنیم حتما به صورت مرتب کلین روم خود را تمیز کنید تا انتظار عملکرد بهتری را از آن داشته باشید.

روش های پاکسازی اتاق تمیز

روش های مختلفی برای پاکسازی اتاق تمیز وجود دارد که شما می توانید از هر یک از این روش ها برای تمیز کردن کلین روم خود استفاده کنید. یکی از روش های تمیز کردن کلین روم ها به صورت دستی است که در این روش شما می توانید از تجهیزاتی مانند تی مخصوص اتاق تمیز، دستمال های مرطوب و ... استفاده کنید تا سطوح مختلف کلین روم را تمیز کنید.
 ضد عفونی کردن یکی از روش های پرکاربرد در اتاق تمیز است ولی استریل کردن روشی است که کاربرد بیشتری در کلین روم دارد. عملیات استریل کردن با روش های مختلفی صورت می گیرد که از جمله آنها می توان به گرمای خشک، اتیلن اکساید، اشعه گاما و بخار مرطوب اشاره کرد که هر یک از این روش ها مزایای خاصی داشته و در موارد خاصی نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

تفاوت تی مخصوص اتاق تمیز و تی عادی

تی مخصوص اتاق تمیز یک محصول بسیار کاربردی است که می توان از آن برای تمیز کردن کف کلین روم ها استفاده کرد و از مزایای آن بهره مند شد. یکی از مهم ترین سوالاتی که درباره این تی ها به وجود می آید این است که این محصولات چه تفاوتی با تی های معمولی دارند؟
در پاسخ به این سوال باید گفت که تی مخصوص اتاق تمیز دارای مقاومت و کیفیت بالاتری نسبت به تی های عادی است و در نتیجه دیرتر کیفیت خود را از دست داده و طول عمر بیشتری دارد.
 نوع طراحی و متریال هایی که در ساخت این تی ها استفاده شده است به شکلی هستند که آسیب کمتری به آنها وارد می شود و در اثر مواد شیمیایی موجود در کلین روم ها به سادگی کیفیت خود را از دست نمی دهند. ویژگی دیگر تی مخصوص اتاق تمیز این است که به راحتی قابل استریل شدن است و در نتیجه شما برای انجام این کار با مشکل خاصی مواجه نمی شوید.

 تجهیزات تمیزکاری اتاق تمیز

علاوه بر تی مخصوص اتاق تمیز از تجهیزات دیگری نیز برای تمیزکاری کلین روم ها استفاده می شود که در این بخش قصد داریم برخی از مهم ترین این تجهیزات را به شما معرفی کنیم. دستمال اتاق تمیز یکی از مهم ترین این تجهیزات است که نوعی دستمال مخصوص برای تمیز کردن سطوح مختلف موجود در کلین روم ها است.
این دستمال ها قابلیت پاک کنندگی بالایی دارند و به همین علت نیز در کلین روم ها مورد استفاده قرار می گیرند. سطل شستشوی مخصوص کلین روم از دیگر تجهیزات مورد نیاز است که شما می توانید مواد شستشو و آب را داخل آن ترکیب کرده و با استفاده از تی مخصوص اتاق تمیز محل مورد نظر خود را شستشو دهید.
جاروبرقی های اتاق تمیز بیشتر برای جارو کردن و تمیز کردن آلودگی های درشت تر مورد استفاده قرار می گیرند و می توانند برای تمیزکاری کلین روم ها بسیار مفید باشند. توجه داشته باشید که مواد شوینده ای که در کلین روم ها استفاده می شوند نیز مواد مخصوصی هستند که برای تمیزکاری اتاق تمیز طراحی و تولید می شوند. بنابراین حتما باید از این مواد برای تمیز کردن کلین روم ها استفاده کنید.

تفاوت استریل کردن با ضد عفونی

استریل کردن با ضدعفونی کردن تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند که در زمان استفاده از تی مخصوص اتاق تمیز برای تمیزکاری کلین روم ها باید توجه ویژه ای به این مسئله داشته باشید. استریل کردن در واقع به فرایندی گفته می شود که در آن تلاش می شود تا میزان میکروب ها و آلودگی های موجود در سطوح مختلف را به حداقل برسانند.
این کار باعث می شود تا حد زیادی از منتشر شدن آلودگی ها و میکروب های مختلف جلوگیری شود و به همین علت است که در کلین روم ها این عملیات جایگاه ویژه ای دارد. ضدعفونی کردن به فرایندی گفته می شود که در آن با استفاده از تجهیزاتی خاصی تمامی میکروب ها به طور کامل از بین می روند. هر یک از این دو عملیات دارای کاربردهای خاصی هستند که بیشتر استریل کردن در محیط کلین روم ها و اتاق تمیز استفاده می شود.

قیمت تی مخصوص اتاق تمیز

عوامل مختلفی وجود دارد که می تواند تاثیر زیادی روی قیمت تی مخصوص اتاق تمیز داشته باشد. برای این که بتوانید این تی های مخصوص را برای کلین روم های خود خریداری کنید باید اطلاعات کاملی درباره قیمت آنها و عواملی که روی قیمت آنها تاثیرگذار هستند داشته باشید. یکی از مهم ترین این عوامل برند سازنده تی مخصوص اتاق تمیز است.
 امروزه برندهای مختلفی وجود دارند در زمینه تولید این تی ها فعالیت دارند. جنس مواد اولیه ای که در تولید و ساخت این محصولات استفاده می شود نیز عامل مهم دیگری است که می تواند در تعیین قیمت این محصولات تاثیرگذار باشد. علاوه بر این به شما پیشنهاد می کنیم تا از فروشگاه های معتبر خرید خود را انجام دهید تا با مناسب ترین قیمت ممکن این تی ها را تهیه کرده و در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

نکات پایانی درباره تی مخصوص اتاق تمیز

ویژگی مهمی که تی مخصوص اتاق تمیز دارد این است که می تواند مواد چسبنده ای که به کف اتاق تمیز می چسبند را نیز جدا کرده و تمیز کند. به همین علت نیز شما می توانید با استفاده از این تی ها شرایط بهداشتی بسیار خوبی را برای کلین روم خود فراهم کنید. در استفاده از تی مخصوص اتاق تمیز حتما توجه داشته باشید که مواد شوینده مناسبی را نیز مورد استفاده قرار دهید تا نتیجه بهتری را دریافت کنید. علاوه بر این استفاده از مواد شوینده مناسب باعث می شود تا طول عمر تی های مخصوص کلین روم افزایش پیدا کرده و عملکرد بهتری را نیز داشته باشند.
شرکت اندیشگران جامع صنعت ایرانیان با سالها تجربه در زمینه اجرای اتاق تمیز آماده شروع پروژه های کلین روم می باشد. همچنین جهت مشورت با متخصصین ما در این رابطه می توانید با ما تماس بگیرید. 

 

امتیاز دهید :