طراحی و ساخت هواساز و تاسیسات مرتبط

طراحی و ساخت هواساز (هوارسان) ها معمولی، package unit و هوارسان های هایژنیک اتاق تمیز مخصوص صنایع دارویی، بیمارستان ها و صنایع غذایی مطابق با استانداردEURO-VENT و کندانسینگ یونیت و تجهیزات مرتبط.

نکات مهم در مورد هواسازها

1. سرعت هوا روی کویل سرد معمولاً 500 فوت در دقیقه و در مناطق مرطوب 400 فوت در دقیقه اختیار میشود.
2. بار های سرمایی و گرمایی توسط نرم افزار کریر محاسبه می شود.
3. در ساخت هواساز هایژنیک نباید از سیستم فولی و تسمه استفاده شود فقط از فن های plug یا کوپل مستقیم وکم صدا استفاده شود.
4. الکترو موتور ساخت شرکت زیمنس یا شرکت کورکاوو و نیکوترا ایتالیا کلاس حرارتی F کلاس حفاظتی بالای IP54 استفاده میشود.
5. در کویل هواسازهای هایژنیک تعداد فین در هر اینج نباید بیش از 8عدد تجاوز کند.
6.  دربدنه داخلی هواساز باید از ورقه استیل ضد زنگ 316ال استفاده شود.
7. هواساز های شرکت اندیشگران جامع صنعت ایرانیان دارای یک سال گارانتی و پنج تا ده سال خدمات پس از فروش می باشد.

هواساز محصولی از شرکت اندیشگران جامع صنعت ایرانیان که با تلاش و با استراتژی کاری و مدیریت مدرن و با کیفیت بالا و در حد استاندارد های جهانی در فاز های مختلف با استفاده از دانش و علوم روز در زمینه صنایع دارویی و غذایی و بیوتکنولوژی، اتاق تمیز و پروژه های مطلوبی را تحویل مشتریان می نماید. این شرکت جهت تامین تجهیزات مبنا را بر اصل کیفیت و کمیت دستگاه ها قرار داده و صرفا به پرفورمای شرکت های همکار بین المللی اکتفا نمی کند.

pass box اتاق تمیز

برای طراحی از جدیدترین نرم افزار ها جهت طراحی و شبیه سازی که در دنیا کاربرد دارد، را مورد استفاده قرار می دهد شرکت با نرم افزارهای مدرن روز دنیا همچون CFC ، solid work و نرم افزارهای محاسباتی تاسیساتی که مدل سه بعدی از طراحی را ارائه می دهد، کار کرده و پروژه را با بهترین کیفت ارائه می نماید. در پروژه های دارویی و مدرن به دلیل حساسیت پروژه جهت مقبول بود استانداردهای جهانی نیازمند تست و تعیین صلاحیت qualification در تمامی مراحل پروژه میباشد. در این نوع پروژه ها علاوه بر تست دستگاه ها در محل کارخانه FAT به همراه نماینده کارفرما و سازنده اقلام به تست های مختلف از دستگاه و خطوط می نماید. تا مشکلات خطوط در صورت وجود قبل از حمل مشخص و مرتفع شوند.

بازرسی قبل از تحویل و تست های صلاحیت نصب IQ و تست های صلاحیت عملیاتی همراه با راه اندازی QQ و در نهایت تست های معتبرسازی در فازهای PQو فرآیند انجام می شود. تمامی فازهای تست فوق در سند جامع کلان معتبر سازی پروژه قابلیت پیگیری و رویت می باشد که این سند برای تعیین صلاحیت و معتبر سازی در پروژه کاربرد دارد.

امتیاز دهید :
نظرات کاربران
ارسال نظر
user
۱۳ دی ۱۳۹۹
کاربرد هواساز در اتاق های تمیز چیست؟
user
اتاق تمیز ۱۳ دی ۱۳۹۹
یکی از مهم ترین تجهیزات اتاق تمیز هواساز هایژنیک می باشد که برای تهویه هوا و مطبوع سازی هوا استفاده می شود. این نوع هواساز بیشتر در بیمارستان ها، اتاق های تمیز، مراکز دارویی، پژوهشگاه ها، مکان های بهداشتی و... مورد استفاده قرار می گیرد.